søndag 6. mars 2016

Vinnere/Winners!


Jeg har trekt vinnerne fra mine tre innlegg,
og de tre innleggene fra Kort & Godt bloggen.
Morten har hjulpet meg med trekkingen,
og den har blitt gjort på følgende måte;

Morten har valgt innlegg (1, 2 ,3) 
og trekt tall ut fra hvor mange kommentarer det var i det innlegget.
************
I have draw the winners from my three post,
and from the 3 post over at the Kort & Godt blog.
Morten has helped me with the draw,
and this is the way it was done;

Morten has chosen the post (1, 2, 3),
and then draw a number of the comments at that post.



Og vinnerne fra min blogg er;
****
And the winners from my blog are;




Blogger Anne-Eddie sa...
Kjempeflott ! Lag på lag satt sammen så fint ! Klem ;)
3. mars 2016 kl. 15.58
 Slett


og/and;



Blogger Merete T. sa...
For et hærlig, vårlig kort!
5. mars 2016 kl. 09.26
 Slett




Og vinnerne fra Kort & Godt innleggene;
**********
And the winners from the Kort & Godt post;




Blogger Maryann Laursen sa...
Utrolig smukt som alt du laver Maya, og jeg er vild med den grønne farve her også. Virkelig smukt.
1. mars 2016 kl. 19.35
 Slett
og/and;




Blogger lillesmor sa...
Flotte dies og lekkert kort!
5. mars 2016 kl. 16.36
 Slett




Gratulerer til dere alle sammen!
Send meg en mail med adresse til mstensha@bbnett.no
og jeg sender premiene på mandag :)
******************
Congrats to you all!
Send me an email with your adress to mstensha@bbnett.no
and I will mail out your prizes on Monday :)









3 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Her er det ei som følger med for tiden....
Jeg har ikke fått med meg at du er blitt DT for Kort og Godt..
Grattis !!!!!
De er jammen heldige som har fått deg på laget Maya..
Kos deg masse med alle de vakre produktene :o)

Stor søndagsklem fra Kaia

Maryann Laursen sa...

WOUW tusind tak Maya, det er da helt sikkert en fed besked at åbne op til her sådan en doven søndag ha ha ha. Sig tusind tak til Morten for gode valg og sogså et stort tillykke til de andre vindere selvfølgelig.

Anne-Eddie sa...

Anne-Eddie takker og bukker! Sender adresse omgående ! Klem ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg