mandag 10. mai 2010

DT InkyWings; Lommebok/Wallet

Da er det igjen klart for å boltre seg i InkyWings rikholdige utvalg :)
Og denne gangen, blir det litt forskjellige ting!
Først av alt, så har jeg hoppet på lommebok-bølgen som raser rundt i bloggland ;)
************************
Then it is time for me again to enjoy the wide range of InkyWings :)
And this time, i have played with different stuff, and made different things!
First of all, i have jumped on the wallet-wave that`s going around here in blogland ;)











Recipe:
Size:  9*11 cm
Stamps:  InkyWings - Glad pojke collage. NSS - text
Papers: Bazzil - Brown. DP - Paperloft
Tools: Cuttelbug - dry embossing. Spellbinders - squares.  Clear embossing powder.
Embellies: TH metal. Sew-tread. MLS - Mini alphabet stickers

Lommeboken er embosset i cuttelbuggen,
deretter har jeg embosset den med klart embossingpulver.
Sydd rundt kantene.
Kuttet ut ett vindu med spellbinders firkant.
Limte på ett OH-ark.
Kortet på innsiden, er satt fast med TH metall lenke.

Klem, Maya :)
***********************
The wallet is dry embossed in the cuttelbug,
then i have heat embossed it with clear embossing powder.
I have sewn around the edges.
Cutted out a window with Spellbinders squares.
Glued on a transprancy-paper.
The card on the inside of the wallet is attached with a TH metal chain.

Hugs, Maya :)

29 kommentarer:

Merethe sa...

God morgen;-)
Wow så lekker denne ble. Disse lommebøkene er knalltøffe! Tror jeg må hive meg på bølgen jeg også;-)
Ha en strålende mandag;-)
Klem

Jannhild sa...

Hei på deg!
Ååååå så stilig effekt det ble med embossing på!!
Jeg holder på med 20 stykker.... konfirmasjonsinvitasjoner, men det går trått... har frist på meg til 30. mai.... Tror jeg må gjøre litt med de i dag!!! Har bare igjen å lime alle delene sammen :))
Superflott gjennomført lommebok!!

Ha en super mandag, Maya!!
Klemmer fra Jannhild

-Sanna- sa...

Disse så jo helt ekte ut.
Kjempetøffe.

Wenche sa...

Råstilig lommebok, Maya!! Nydelig gjennomført som vanlig :)
Flott effekt med embossingen og så likte jeg veldig godt vinduslommen med "bilde" som henger i en lenke. Nå vet jeg hva jeg skal lage til neste gutt/herrebursdag som er rett rundt hjørnet.

Ha en flott uke

Karin Dahl sa...

Så knalltøff denne lommeboken ble.
Ble så kulet med den plastlommen med bilde inni.
Ønsker deg en fin dag!
Clemzy KarinD

Solveig sa...

Knallstilig!!!!

Ha en fin mandag!!

Alex sa...

Adorable! Wonderful work!
Hugs, Alex

Viddan sa...

Mycket snygg!!! //Lena

Muñe sa...

Hallo Maya , danke für dein komentar in mein Blog ! SUPER schöne Arbeit und sehr aufwendig !!
Gratuliere !
Muñe

Elly sa...

I just love, love , love your wallet, its SUPER and so realistic!!!!
hugs, Elly

Therese sa...

Kjempeflott lommebok. Ble veldig lekkert med embossingen. Stilig også med vinduet og bildet inni. Nydelig gjennomført som vanlig. :)Klem

Bodil sa...

Så flott den ble, kult med lenka og embossingen :)

Donna sa...

Great wallet Maya, very realistic looking.
hugs
Donna xx

Kylie sa...

Ooh, looks like a real wallet. So very creative. Love it.

Kylie ox

Rasofiel sa...

den var utrooolig kul. pokker så dyktig du er ♥ :O)

Scrappelise sa...

Ganske lyserød når jeg nevner at jeg akkurat NÅ ble følger her... Trodde faktisk at jeg var det, men det har aldri vært vanskelig å finne fram til deg! Og mange andre har jeg sendt hit for å få tips og kose seg litt! Lommeboka di er superflott som alt annet du gjør. Klem fra Nes!

Sue sa...

Wow Maya this is fab! Hugs, Sue xx

Jeanette sa...

Utrolig lekker! :) Herlige farger og det ser jo ut som en lommebok, jo!!! :)

Riet sa...

Ohh wowww Maya,what beautiful.

Hugs Riet.xx

mettepip sa...

Wow, så stilig Maya! Du får din egen touch på alt du!
Lagde en slik i helgen, men den ble ikke så fin da;)
Ha en flott uke!
Stor klem fra
Mette

Turid sa...

Bare èn ting å si: RÅSTILIG!!:o)
Takk for titten i bloggen din igjen! Du inspirere masse!
Klem Turid

Lena Katrine sa...

Åh, denne var råtøff, vennen!
Utrolig stilige papirer og embossing, og kule detaljer ellers :)
Flinka :)

Go'klem

Marimer sa...

Precioso trabajo, como todos los que haces, siempre con gusto y originales. Felicidades.
Besitos.

❤ Kaia sa...

WOW.
Denne var lekker.
Kjempeflott effekt med embossingen.
Og så flotte som de er da.
Vanskelig å lage ??? ja ikke for deg da, men for oss andre "dødelige"
Klem fra Kaia

MonaV sa...

Dette er nok det tøffeste lommebokkortet jeg har sett. vannvittig stilig!!!

Pinklady 68 sa...

Utrolig stilig lommebok du har laget Maya! Lekkert med embossing og lekre detaljer:-)

Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

angelique (anlou) sa...

hi maya, i love the wallet, do you have a pattern off this, i'm looking forward to make this, i hope you can help me, hugs angelique

Kjersti sa...

Kanonstilig lommebok - ser at den eg sjølv har laga bleiknar noko voldsomt i forhold.

Kjersti sa...

Kanonstilig lommebok - ser at den eg sjølv har laga bleiknar noko voldsomt i forhold.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg